הדר נויברג Journey Back Home אלבום חדש וסיבוב הופעות



הדר נויברג,מוסיקאית ישראלית החיה, פועלת ומעורה בסצינה המוסיקלית בניו יורק
בתחום הג'אז ומוסיקת עולם
ובסצינת הסלסה והמוסיקה הקובנית בעיר.

נויברג, ילידת 82 בחולון, עברה דרך ארוכה ותפניות מוסיקליות מעניינות עד שנסעה בגיל צעיר לניו יורק. בד בבד עם התחנכות ארוכה על ברכי מוסיקה קלאסית (הפילהרמונית הצעירה, האקדמיה למוסיקה בת"א, מוסיקאית מצטיינת בצה"ל) ניגנה הדר ג'אז כבר מגיל צעיר, עיבדה והלחינה להרכבים וקבוצות שונות ואף הופיעה עמן בארץ ובעולם.
כשהגיעה נויברג לניו יורק הפכה להיות אחת מהחלילניות הבולטות בסצנת הסלסה והמוסיקה הקובנית בעיר. היא נגנה במועדונים חשובים בניו יורק כגון:Blue Note, Iridium, Jazz Standard Dizzy’s at Lincoln Center, Sweet Rhythm, 55bar ועוד, והופיעה בפסטיבלי ג'אז וסלסה מרכזיים בניו יורק ומחוצה לה.
הדר היא המנהלת המוסיקלית של הרכב Charanga Soleil שמורכב מתשיעית כוכבים שהיו מהבולטים בסצנת הסלסה הניו יורקית והעולמית עוד בשנות ה 80 ושעליהם מנצחת הדר במקצועיות מעל במות העיר.
בנוסף למדה קומפוזיציה בCity College וזכתה במלגה לקומפוזיציה על שם גרשווין מארגון ASCAP . בו זמנית החלה הדר להתבלט גם בסצנה הברזילאית בעיר.

האלבום החדש JOURNEY BACK HOME (קדם לו CONNECTIONS) חוקר את נקודות המפגש בין השפעות מזרח תיכוניות, השפעות מריבוי התרבויות בארץ לצד חופש ביטוי ואלתור.
שלושת המוסיקאים המשתתפים באלבום, כמו גם בסיבוב ההופעות, באים מרקע של מוסיקה מערבית, בקיאים במוסיקה מזרח תיכונית וגדלו בארץ. את שמונת הקטעים באלבום כתבה הדר, כל שיר/רצועה משקף פן וצבע אחר של המוסיקה וההרכב. האילתור נע מג'אז למוסיקת עולם.

www.hadarnoiberg.com

משתתפים :

הדר נויברג- חליל צד וחליל צד אלט (N.Y)

עומר אביטל- קונטרה באס ועוד (N.Y)

זיו רביץ- תופים וכלי הקשה (N.Y)

מועדי ההופעות :

24.2 יום ד' - הצוללת הצהובה, ירושלים. פתיחת דלתות 21:30, שעת הופעה 22:00 .50-60 ש"ח

25.2 יום ה' - מתנ"ס קריית טבעון ,18:00 כתת אמן עם ההרכב, 20:00 הופעה .50-60 ש"ח

26.2 יום ו' - לבונטין 7, ת"א, 21:00 מחיר כרטיס : 50 ש"ח

אין תגובות: