Third World Love - אלבום חדש וסיבוב הופעות


אחרי 4 שנים !
THIRD WORLD LOVE
הרביעייה הישראלית – בינלאומית,
מוציאה אלבום חדש Songs and Portraits
ומגיעה לסיבוב הופעות קצר בישראל

יונתן אבישי-פסנתר, שירה / אבישי כהן - חצוצרה /
עומר אביטל – בס, עוד / דניאל פרידמן – תופים וכלי הקשה

הכל התחיל ב 2002 בפגישה ספונטנית בברצלונה ! במהלך עשור של פעילות כהרכב, הרביעייה הזו שברה תבניות מקובלות ויצרה דינאמיקה שאופיינית רק לה – על הבמה ומחוצה לה – הופעות סוחפות ברחבי העולם, ארבעה אלבומי אולפן מופתיים (" אם מישהו מבקש לעמוד באמצעות אלבום אחד על ההתקדמות הגדולה שהג'ז הישראלי עשה בשנים האחרונות, "New Blues" הוא מועמד אידיאלי." בן שלו, הארץ) וארבעה מוסיקאים וירטואוזים שמנהלים במקביל קריירות מגוונות ופוריות בנפרד ועדיין – הדבק המוסיקלי שמחבר בין ארבעת חברי Third World Love הוא תשוקה אמיתית למוסיקה, חופש אמנותי יוצא דופן, חיבור כמעט טלפתי בין ארבעה יוצרים שהם כל אחד שם דבר בקנה מידה עולמי, איש איש בתחום הפעילות שלו.
ההופעות של Third World Love נדירות, ההרכב פעיל רק סביב עבודת אולפן ובמהלך סיבובי ההופעות, הארבעה מלחינים לפורמט הלהקה ומשאירים מקום ונפח רב לאילתורים ולספונטניות של אותו רגע. לתוך הקדירה המוסיקלית מתערבבים טעמים והשפעות ממסורת הג'אז, מוסיקה ממרכז אפריקה, מאמריקה הלאטינית, מהמאגרב, מתימן, השפעות של בלוז וFאנק והכל באותה חדוות נגינה שאופיינית להרכב הזה באופן כל כך מיוחד.
החוויה הזו הפכה את Third World Love לתופעת פולחן של ממש, המוסיקה של Third World Love מושכת אליה קהל רחב ומגוון, צעירים ומבוגרים כאחד שדרך היצירה של הלהקה הגיעו להשפעות מגוונות בעצמם.

2011 – אחרי 4 שנים ! ההרכב Third World Love משיק אלבום אולפן חמישי, "שירים ופורטרטים" ויפתח את המסע סביב צאת האלבום במספר הופעות בישראל :
13.9 יום ג' - זאפה הרצליה
14.9 יום ד' - בארבי ת"א
15.9 יום ה' - בארבי ת"א
16.9 יום ו' - חמדת ימים
17.9 מוצ"ש - צוללת צהובה, ירושלים

(Anzic records)
הפצה בישראל : התו השמיני

אין תגובות: