נורית גלרון וגיל שוחט - אלבום חדש משותף - אלבום הופעה


האלבום 'קלאסי וקלאסיקה' הוקלט בהופעה חיה ומתעד את אותו קסם מיוחד שמתרחש כשהשניים האלה מתחברים לערב מוסיקלי מקסים במיוחד ששווה את לב הקהל.

הכל התחיל לפני מספר חודשים כשבמסגרת פסטיבל הפסנתר עלה המופע 'קלאסי וקלאסיקה' ,ערב חד פעמי המציג שתוף פעולה מסקרן בין הזמרת נורית גלרון והמלחין-פסנתרן-מנצח גיל שוחט. המופע שעלה במסגרת הפסטיבל, היה סולד אאוט כבר שבוע לפני המועד והוכתר כהצלחה קופתית ומוסיקלית גם לאחריו.

שתוף הפעולה בין המחוזות המוסיקליים השונים והכימיה המושלמת ביניהם זכו לביקורות מהללות והביקוש למופע נוסף לא פסק. בעקבות החוויה המרוממת החליטו השניים לעלות את המופע שוב למספר הופעות מצומצם שמאז גדל לסיבוב הופעות ברחבי הארץ .

2.4 שוהם
5.4 מרכז עינב
28.4 אולם זוהר טבעון
30.4 תאטרון ירושלים
13.5 גני תקוה
20.5 מופע צהריים במוזיאון א"י (רמת אביב)

14.7, אולם בית גבריאל
15.7, יום שישי, צהריים, מרכז עינב ת"א
16.7, מוצ"ש, מרכז עינב ת"א


לפני חודשים ספורים במקביל להצלחת אלבומה האחרון 'ואז בא לנו' (שיתוף פעולה עם המשורר נתן זך) נענתה גלרון להזמנה של שוחט להתארח בערב מיוחד בניצוחו שמפגיש בין וילנסקי למוצארט. שיתוף הפעולה הקצר והמוצלח הוליד את הרעיון לערב שלם שעלה לראשונה בפסטיבל הפסנתר 2010.

במופע, ביצעו השניים יצירות קלאסיות של גדולי המלחינים הקלאסיים – מוצרט (רונדו א-לה טורקה), שופן (אטדיוד המהפכה), באך (סינפוניה)...
לצד קלאסיקות ישראליות של וילנסקי (בלדה לאשה) , ארגוב (היה נא טוב אליי), רכטר (נגיעה אחת רכה), גרוניך (יש לי סימנפטיה),וירצברג.... דרך מלחיני רוק-פופ צעירים ששיתפו פעולה עם גלרון במהלך השנים - אביב גפן, (אתה פה חסר לי) ועוד...
המנגינות המגוונות קיבלו לבוש חדש מסקרן בזכות הפסנתר הנפלא של שוחט, לצד הביצועים המרגשים של גלרון למילותיהם של משוררי ארצנו : רחל, נתן זך, נתן אלתרמן , יהודה עמיחי, ויזלטיר, רחל שפירא ואחרים.

להאזנה ל 5 שירים מתוך האלבום http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4049802,00.html



"מעולם לא ראיתי את גלרון כה משוחררת. נהנית. קלילה. מזכירה לכולנו איזו
זמרת גדולה היא"
"היא מצחיקה. היא נעה. היא שבה ומנהלת שיחות קלילות עם שוחט, שמתמסר ללא דופי. הכימיה ביניהם מושלמת. הכבוד הדדי"
"והמופע עצמו הוא הנאה צרופה, תענוג של ממש" (אבישי מתיה, גלובס)

אין תגובות: