יובל כהן באלבום חדש Song Without Words


יובל כהן (סקסופון סופרן) ושי מאסטרו (פסנתר) משתפים פעולה באלבום חדש וסיבוב הופעות קצר

דואו סקסופון ופסנתר

לי קוניץ, לו סולוף, שלישיית הכוהנים (יובל כהן, ענת כהן ואבישי כהן), עומר אביטל, אבי ליבוביץ, גלעד הקסלמן, פסטיבל הג'אז באילת, פסטיבל הג'אז של ת"א, פסטיבל הג'אז בקיסריה, פסטיבל הג'אז של תאטרון גבעתיים, לצד הופעות במיטב הבמות בארה"ב, יפן, דרום אמריקה ואירופה... אין ספק שיובל כהן הוא חלק מהד.נ.א של הג'אז הישראלי בארץ ובתפוצות. הצליל הייחודי, הנגינה הלירית, המצויינות (בוגר ברקלי בהצטיינות יתרה) והאקטיביזם המוסיקלי שלו, כל אלו מגדירים את הצבע המיוחד שלו שבא לידי ביטוי בכל הופעה, שיתוף פעולה מוסיקלי או אלבום חדש .

Song Without Words הוא שמו של אלבום חדש שיצא ביוני הקרוב. דואט בין יובל כהן (סקסופון סופרן) ושי מאסטרו (פסנתר). ההכרות בין יובל ושי מתחילה שנים אחורנית כששי היה תלמיד של יובל בכיתת אילתור בביה"ס תלמה ילין. בנתיים שי מאסטרו (23)הפך לאחת התגליות המפעימות בסצינת הג'אז.לפני שנתיים כהן ומאסטרו התחילו לנגן יחד והאש ניצתה מיידית. אחרי כמה חודשים של נגינה בבית, החלו להופיע עם החומרים ותוך זמן קצר ההופעות צברו קהל הולך וגדל. האלבום הוקלט בהופעה חיה במרכז המוסיקלי בירושלים באוג' 2009.

יובל כהן בחוברת האלבום :

"הדגש באלבום הזה הוא על המנגינה ודיאלוג פשוט וכן בין שני חברים.
ביטוי של השקפה הממזגת דיסציפלינות מוסיקליות שונות ובאותה עת יוצרות מיזוג מיוחד ואישי. אני מרגיש בבית לנגן בצורה הזו, מצד אחד להרגיש את האינטנסיביות שבפעילות המוסיקלית ובאותה עת לחוות את השקיפות והרכות שהן תוצאה של הדיאלוג.

על שי מאסטרו – "מוסיקאי עם רגישויות יוצאות דופן ויכולות רבות כל כך.מקור בלתי נדלה של השראה ואינפורמציה. חבר אמיתי ואדם מיוחד."

האלבום כולל 8 קטעים, חלקם מקוריים (של כהן או מאסטרו), חלקם ממורשת הג'אז העולמית, ג'ון קולטריין, ריי הנדרסון, ג'וני מרסר) ואפילו ביצוע ל"שיר השדה" (של עמיאל ודוד זהבי). הפצה Anzic Records

יציאת האלבום החדש תלווה בסיבוב הופעות קצר :

18.6 יום ו' צהריים – זאפה הרצליה . פתיחת דלתות 13:45 , הופעה 15:00
18.6 יום ו' בערב – הצוללת הצהובה בירושלים, פתיחת דלתות 21:30
19.6 מוצ"ש – מועדון מיילסטון, גן שמואל
20.6 יום א' - לבונטין 7 בת"א

אין תגובות: