ברברה סטרייסנד - אלבום אולפן חדש



אלבום אולפן חדש לברברה סטרייסנד

בהפקת הזמרת/מוסיקאית דיאנה קראל

Love Is The Answer, הוא שמו של אלבום האולפן החדש של ברברה סטרייסנד והראשון מזה ארבע שנים.

לצורך הקלטת האלבום חברה סטרייסנד לאחת מהווקאליסטיות הגדולות של ימינו, זמרת הג'ז הקנדית, זוכת ה"גראמי", דיאנה קראל. קראל עצמה הפיקה את האלבום המורכב כולו מביצועים אינטימיים בעיבודים ג'אזיים לקלאסיקות כמו:
"Smoke Gets In Your Eyes", " In The Wee Small Hours Of The Morning
"If You Go Away (Ne Me Quitte Pas) " ועוד.

את סטרייסנד מלווה באלבום "הרביעייה של דיאנה קראל", כשלעיבודים אחראי המעבד וכותב השירים האגדי ג'וני מנדל ששיתף בעבר פעולה עם סטרייסנד באחד מאלבומיה המצליחים ביותר Back to Broadway והפיק ועיבד את אלבומה זוכה ה"גראמי" של קראל When I Look In Your Eyes

האלבום יראה אור בארץ ובעולם, ב-28 לספטמבר, בשתי מהדורות: מהדורה בודדת הכוללת 13 שירים בעיבודים תזמורתיים ומהדורה כפולה הכוללת דיסק נוסף ובו אותם השירים בעיבודים מינימליסטיים בבצוע ה"רביעייה" בלבד.

את יציאת האלבום תחגוג סטרייסנד ב-26 לספטמבר, בהופעה נדירה במועדון הג'ז הניו יורקי הנודע, Village Vanguard, שם הופיעה בפעם האחרונה לפני כ-48 שנים כמופע פותח ללא אחר מאשר ענק הג'ז מיילס דיויס.

אלבומיה של ברברה סטרייסנד נמכרו עד היום ביותר עותקים מאלבומיה של כל זמרת אחרת בהיסטוריה. עד היום הגיעו 50 מאלבומיה למעמד של אלבום זהב, 30 לפלטינה ו-13 לפלטינה כפולה ויותר.

בסקר מקיף שערכה סוכנות הידיעות "רויטרס", נבחרה סטרייסנד כזמרת האהובה ביותר במאה החולפת.

להאזנה לשיר מהאלבום : http://e.walla.co.il/?w=/6/1549723
לשיר נוסף : http://www.mako.co.il/music-news/world/Article-cd82fe6481e8321004.htm

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

זמרת נפלאה! אני שמחה כל כך שיש דיסק חדש, והוא נשלח אליי במתנה מחברה בבוסטון. חלום ילדותי לשיר איתה...מקווה שזה יתגשם מתישהוא בעזרת השם.
תוכלו להתרשם משיריי www.youtume.com
ayeletmaimon

דורה אמר/ה...

אחת הזמרות הטובות בעולם עם הקול הנפלא ביותר מכולן! מקווה שגם דור הבובספוג יקשיב לה כשיגדל.