אבישי כהן - FLOOD אלבום חדש וסיבוב הופעות


אבישי כהן – חצוצרה
סיבוב הופעות לאלבום החדש : FLOOD

באוק' 08 שיחררה חברת ANZIC RECORDS את אלבומו השני של אבישי כהן מתוך טרילוגיית BIG RAIN שהיא למעשה ניסיונו הראשון של כהן חצוצרן ומלחין ג'אז לחקור שאלות חברתיות באווירה מוסיקלית.
Flood מציג שניים מחבריו של כהן בהרכב Third World Love; יונתן אבישי על הפסנתר ודניאל פרידמן על כלי הקשה (אשר באופן מעניין מציג כלי הקשה אחד בכל נעימה באלבום). הטריו מנגן את הקומפוזיציות האינטימיות של כהן כשיונתן ודניאל מספקים באופן מעודן אך עוצמתי ואקספרסיבי, הרמוניה וקצב בעוד שכהן חוקר את המלודיות של שבע הקומפוזיציות באלבום בבגרות ורגישות מלאת מחשבה.

בסוף החודש יגיע כהן ארצה לסיבוב הופעות לרגל יציאת האלבום בישראל ! אבישי כהן - חצוצרה
דניאל פרידמן - כלי הקשה
יונתן אבישי – פסנתר

יום ו' 26.12 – הופעת צהריים בזאפה הרצליה, פתיחת דלתות 14:00, 90 ₪
יום ו' 26.12 – מרתף 10 חיפה, 22:00, 60-70 ₪
יום א' 28.12 – לבונטין 7 בת"א, 20:30 , 70-80 ₪
יום ב' 29.12 – צוללת צהובה ירושלים, 21:30, 60-70 ₪
יום ג' 30.12 – לבונטין 7 בת"א, 20:30 , 70-80 ש"ח

עוד על אבישי כהן

אבישי כהן הוזמן לאחרונה להלחין את המוזיקה עבור SEVEN- מסע ויזואלי של אור המסמל זמן, רעיון אשר נהגה ע"י האומנית אלינור מילחן. SEVEN הנו מיצג חדשני-פומבי על מסכי וידאו בבנין טיימס סקוור אשר חוגג אור ואת שבעת הצבעים בספקטרום הוויזואלי. המיצג יעלה בסתיו 2008 ויישאר במיקום זה באופן קבוע עם המיצג הוויזואלי המלווה בפס הקול של כהן 365 ימים בשנה, 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה.

אבישי כהן הפך לאחר ממוזיקאי הג'אז המחוזרים ביותר בסצנה הבינלאומית ע"י מעריצים ומבקרים כאחד. בנוסף להנהגת להקתו Triveni (בה משתתפים עומר אביטל ונשיט וייטס) "המאלתר המוכשר" הזה (The Village Voice) היה גם מרכיב חיוני בהצלחתם של פרויקטים מדוברים הכוללים את Braid של 3 הכוהנים, New Blues - אלבומם הרביעי של Third World Love והוא אף תרם את כשרון הנגינה הייחודי שלו בחצוצרה לפסי הקול מספר סרטים מובילים ביניהם: American Gangstar ו-Soul Man. עדות נוספת לכישרונו של כהן היא העובדה שהוא נבחר לאחרונה לתפוס את מקומו של דייב דאגלס החל מ-2010 כחצוצרן / מלחין ב-SF Jazz Collective היוקרתי. בין השאר כהן הקליט והשתתף בסיבובי הופעות עם המתופף / מלחיןDafnis Prieto והזמרת / כותבת Keren Ann.

http://www.avishaicohenmusic.com/live/
http://www.anzicrecords.com/

אין תגובות: